خرید ترشی کلم قرمز رستورانی با کیفیت بالا

تهیه ی ترشی کلم قرمز رستورانی با کیفیت بالا برای رستوران ها به صورت عمده صورت می گیرد که می توانید آن را از این سایت تهیه بفرمایید .

ترشی کلم قرمز رستورانی

تهیه ی عمده ی ترشی کلم قرمز مختص رستوران ها

تهیه ی انواع ترشی ها در سفره‌ های ایرانی از گذشته خیلی رواج داشته است . ترشی کلم قرمز « بدر » از ترشی‌ های پر طرف دار است که برای تزئین غذا هم استفاده می شود . ترشی با کلم قرمز ، آب ، سرکه ، نمک و فلفل درست شده و ترکیب آن ‌ها طمعی دل نشین به وجود می آورد .
تهیه ی این محصولات برای رستوران ها به صورت عمده ای صورت می گیرد .

ترشی کلم قرمز رستورانی

فواید ترشی کلم قرمز رستورانی

کلم یکی از سبزی های بسیار مقوی است که در درمان یبوست تاثیر به سزایی دارد . هم چنین مانع از پیری زود رس می شود و احتمال ابتلا به سرطان را کم می کند . استفاده از این ترشی می‌تواند علاوه بر تکمیل مواد غذایی ، سلامتی تان را ضمانت کند .

ترشی کلم قرمز رستورانی

طرز تهیه ی ترشی کلم قرمز

مرحله ی اول :

برای تهیه ی ترشی کلم قرمز یک عدد کلم قرمز را خوب بشویید و بعد از آن که خشک شد و خرد کردید ؛ سایز خرد کردن کلم به سلیقه ی شما وابسته است اما ریز خرد کردن آن باعث می شود ظاهرش جلوه ی بهتری داشته باشد و هم بعد از آماده شدن ترشی کلم قرمز موقع سرو آسان تر استفاده می شود . پس برای داشتن ترشی کلم قرمز مجلسی مختص رستوران ها سعی کنید کلم ها را خیلی ریز خرد کنید .

مرحله ی دوم :

بعد از انجام کار هایی که در مرحله ی قبل گفته شد کلم را با نمک مخلوط کنید مقدار نمک را بستگی به ذایقه ی شما دارد که می توانید کم یا زیاد کنید و حدود نیم ساعت صبر کنید تا نرم شود ؛ این کار منجر می شود مقدار بیشتری کلم در ظرف ترشی جا بگیرد و هم چنین از ورود هوا به داخل ظرف جلوگیری می شود .

مرحله ی سوم :

بعد از پر کردن ظرف روی آن سرکه ریخته تا روی آن را بپوشاند و در ظرف را محکم بسته تا هوا واردش نشود و مانع از کپک زدن شود . می توانید برای محکم کاری روی ظرف را با فویل پوشانیده و سپس در را بگذارید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما