قیمت سیر ترشی ۱۴۰۲

قیمت سیر ترشی ۱۴۰۲ در ادامه مطالب زیر خدمتتان ارائه میگردد. البته لازم به ذکر است تنها محصولی که در سال 1402 نسبت به سال گذشته تا این لحظه افزایش قیمت نداشته سیر ترشی بوده و شما میتوانید جهت ثبت سفارش با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

قیمت سیر ترشی 1402

قیمت ترشی سیر در سال 1402

قیمت سیر ترشی ۱۴۰۲ به شرح ذیل میباشد. لازم به ذکر است قیمت اعلام شده به صورت عمده و در بشکه های 200 کیلویی میباشد. چنانچه قصد خرید به مقدار کم را دارید با همکاران واحد فروش مجموعه ارتباط حاصل نمایید تا قیمت های روز را خدمتتان ارسال نمایند.
همچنین با توجه به تغییرات قیمتی جهت استعلام قیمت روز با ما در ارتباط باشید.

قیمت سیر ترشی سال 1402

خریدار عمده سیر ترشی در سال 1402

مجموعه زرتوشه در سال 1402 اقدام به خرید عمده سیر ترشی از تولید کنندگان و باغداران عزیز می نماید. چنانچه شما باغدار عزیز قصد فروش سیر ترشی به صورت یکجا و نقدی را دارید میتوانید همین حالا با ما در ارتباط باشید.

بسته بندی عمده سیر ترشی در بشکه های 200 کیلویی میباشد که ترکیبی از سرکه و سیر میباشد. متاسفانه یکی از کلاهبرداری هایی که در فروش سیر ترشی انجام میشود میتوان به نسبت سیر و سرکه اشاره کرد که بعضی از افراد سود جو سرکه بیشتری نسبت به سیر در بشکه ها قرار میدهند.

قیمت ترشی سیر سال 1402

کارخانه تولید سیر ترشی در شمال

در شمال کشور به علت کشت زیاد سیر با کیفیت و درجه یک کارخانه های زیادی جهت تولید و بسته بندی سیر ترشی راه اندازی شده است. یکی از این کارخانه های بزرگ مجموعه زرتوشه میباشد که تخصصی چند ساله در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما